2011年3月25日 星期五

Grand Mosque 我嚟喇!

終於有機會去上次同大家提過的 Grand Mosque.

這是唯一一個開放給公眾的 Mosque. 建造價達美金 5.5 億.

今日天氣非常熱, 又曬, 有成 36 度! 由落車行去個 Mosque 幾分鐘的路程, 已經曬暈我地. 雖然好礙眼, 我都決定擔把遮, 唔係曬燶都似.


入場的所有女士都要穿著傳統的 Islamic 服飾, Shayla (頭巾) and Abaya (黑袍).
若男士是著短褲, 也需要著傳統的白袍.



有免費 tour:


非常宏偉的建築!



入祈禱室前要除鞋, 以示尊重:



正在祈禱的教徒:



左圖: 牆壁上刻有 99 個屬於先知的美好品德:



Islamic 的時鐘. 06:22 是今日太陽升起的時間, 其餘 5 個是教徒祈禱的時間.
今日是 2011 年 3 月 25 日, 但原來在 Islamic 日曆是 1432 年 4 月 20 日 .


天花的雕花非常精緻, 左邊的 Chandelier 是全世界最大.



地毯都是人手一針一針織的! 好犀利! 據說用了千多人去織.



地面的花伸延至牆上, 這個景象就是 Islamic 中的 Garden, 即天堂:


望下天空, 一舊雲都冇! 好曬!


黃昏時份影的相更靚:



在 Mosque 出面:


非常嚴謹的規矩, 話說我將套袍還了之後還周圍行, 就俾工作人員叫停!

極力推薦的一個景點!

如果有親朋戚友來 Abu Dhabi, 我一定會帶佢地去 Grand Mosque.

2011年3月20日 星期日

日記

多謝大家的溫馨提示, BEAR 先生昨日放工終於肯去睇醫生!
醫生話係氣管發炎, 我一早都話不只是咳咁簡單!
***
昨日去的 Abu Dhabi 國際書展, 和香港舉辦的規模非常類似. 我第一次來 Abu Dhabi 的展覽中心, 裡面有很多展覽館, 其中一個就是舉辦今次的書展.

左邊是展覽中心的新翼  Capital Gate, 實物太高, 影不到, 所以影模型便算.

這 Capital Gate 又是另一個世界之最, 全球最斜的建築物, 比比薩斜塔還要斜四倍.

(其他位於杜拜的世界之最, 可參考: Dubai Shopping Day & 杜拜之最)



書展裡面 7 成的書都是阿拉伯文或其他中東文字, 所以好快就行完.



是星期六, 所以都幾多人, 個格局係咪好似香港的書展?!


Grand Mosque 都有嚟擺展覽:


讓人隨意發揮的板:


有個中東作家攪簽名會, 好多人排隊, 又有記者影她, 她一定是很出名的作家!
(我又八卦影張相先 )


最後我買了幾本書給我的小表弟們, 我自己買了本 <101 Cool Ways to Make Money>, 純粹 just for fun.
晚上同 BEAR 去北京樓食飯, 食完行下精品店, 買了這個東西返香港做手信, 是鹽樽.


再去士多買些麵, 竟然撞到同鄉, 是從香港來的同鄉! 來了 Abu Dhabi 半年第一次在街遇到香港人! 大家搭訕一下, 交換了電話, 以後有個照應.

2011年3月18日 星期五

有人唔肯睇醫生

家中的 BEAR 先生由 3 月 7 日至今日一直病緊, 由喉嚨痛到咳, 之後咳到有濃痰流鼻水打乞嚏, 到發燒頭痛. 燒一早已退, 但他一直還在不斷咳!

本來小小傷風感冒不用看醫生, 多點休息, 多飲水就會好. 但咳了十多日還未好過, 不停咁咳, 咳到流眼水個隻, 係咪有需要睇睇醫生?!

最大問題是 BEAR 先生大約在幾個星期前食嘢哽親, 話好似有食物哽入氣管! 我很自然把他不斷咳和這件事連埋!!!

話說之前 BEAR 發燒, 我力勸他去睇醫生, 勸極他都不肯去. 家中所有從香港帶過來的成藥都被他食清光!

到了晚上, 我對他說: 你再唔去睇醫生我唔煮飯你食.
說完, 轉個頭, 他竟然自己去拿個煲煮魚旦食!!!
之後我很衰格地食晒他的魚旦, 等佢冇得食就會投降. 佢竟然又去廚房自己煮其他嘢食!

係咪所有男人都唔鐘意睇醫生?! 有保險, 睇醫生俾 Dhs 幾十蚊就得.

宜家 BEAR 先生都仲係咳, 佢寧願去藥房買枝幾十蚊嘅咳藥水 (但好似冇咩效囉!) 都唔去睇醫生. 請問你想咳到幾時?!
激死我.
***
今晚其中一味餸, 炆冬菇, 很容易煮. 我和 BEAR 都喜歡吃冬菇, 不過煮得四隻太少.


明天的節目: Abu Dhabi 有個書展, 想去見識一下, 順便看看有關阿拉伯文化的書.

2011年3月15日 星期二

天災無情 人間有情

天災無情, 人間有情.

日本人面對災難的團結精神, 實在值得令人敬佩:

販賣機免費提供飲品, 市民只要一按, 就有飲品供應.

7-11 免費提供食物和飲品給大眾, 人人排隊, 遵守秩序.

黑幫大佬也參與救災, 把 "地盤" 拿出來作庇護中心.

地震過後, 市民可免費致電日本全國.

電話公司提供免費手機叉電服務.

希望日本人可以挨過難關, 早日重建家園.

大地震之前一日 (3 月 10 日), BEAR 放假, 我們在家上網, 奇怪的是, 當日整天我們上香港的網站都非常困難, 上其他地區的網頁就沒有問題. 第二日日本發生 9 級大地震, 我們不其然把兩件事連在一起! 莫非, 早在 3 月 10 日, 海底下的光纖已經有著微妙的變化, 正蘊釀一場世紀大地震?!

2008 年我曾在加州親身經歷一次地震, 那次地震強度 5.5 級. 當時我身處的地方很近震央, 所以感受到較強的震動. 記得那時正在工作, 見到周圍的物件不停震動, 掛牆的畫, 鐘全部倒下, 櫃裡的杯碟全都被震到地上. 5.5 級地震的威力已經如此, 

今次日本 9 級大地震的猛烈情況實在令人不敢想像!

大自然的威力真可怕. 看來它才是人類的真正統治者






Photos copied from http://www.poynter.org.
日本人, 加油呀!

2011年3月10日 星期四

是日懶人餐

BEAR 連續放三日假, 等我又放下自己假先, 一於拒絕煮飯!
從超市買了用 Lemon Pepper 醃好的雞串, 還有 BBQ 味的 Spare Rib.
將雞串放入這個夾夾, 蓋埋, 燒燒下就食得.


YUMMY!


Spare Rib 仲簡單, 用錫紙包好, 放入焗爐, 焗 25 分鐘左右, DONE!

食飽飯到樓下散散步, 又是愉快的一天.