2016年9月2日 星期五

轉場

不想放棄寫 blog, 但在手提電話可以處理任何事的時代,我已經 n 年冇開過 / 用電腦了。blogger app 不夠 user friendly, 所以我已經轉寫 Facebook page 了。

各位親愛的 blog 友,歡迎到我的 Facebook page 「阿聯酋原來好好住」繼續交流!😍

4 則留言:

  1. 終於出現啦~~~成日入黎望下無既又唔知你近來如何,轉場好呀~~~

    回覆刪除
  2. 係呀, blogger app 唔好用 :(
    我都係開 pc 先會寫 blog

    回覆刪除
  3. 好呀, 我都有同感....轉場來支持妳

    回覆刪除