2011年8月27日 星期六

Upgrade or downgrade?!

今日我地認真冇食神...

明明上網見到 Yas Hotel 話今日有 brunch, 諗住打去訂位啦, 點知話今日仲係 Ramadan, lunch time 唔開, 要食 buffet 就只得晚上的 Iftar buffet. Iftar buffet 大部份都係阿拉伯嘢食, 不太合我地口味, 所以算吧.

退而求其次, 諗住叫外賣食烤雞啦, 點知間餐廳架外賣電單車壞咗, 冇得送外賣. (Ramadan 期間餐廳不設堂食.)

諗住食 KFC 啦, 打去落晒 order, 過咗一陣之後個接線生打返嚟, 話 Ramadan 期間呢間 KFC 5 PM 先開門, 即係又冇得食.

最後打去叫壽司外賣, 結果足足等咗兩個鐘先送到嚟. 唔怪得佢嘅, Ramadan 應該好多人 order 壽司, 不過真係餓暈我地喇. 
OK! 講返個新 BLOG, 我尋晚 upgrade 咗喇, 原先我諗住留守到最後一刻俾人逼遷先算, 不過聽幾位 BLOG 友講, 到 9 月 1 日一次過一大班人 upgrade, Yahoo 個 server 有可能應付唔到, 到時唔見 POST 唔見相就無謂啦. 所以趁尋晚得閒, back up 完就 upgrade.

過程都算順利, 冇唔見嘢, 不過我就不太喜歡個新 BLOG...

1. 字體唔大唔細, 一係太大, 一係太細.

2. 太長嘅留言 SHOW 唔晒, 回覆嘅留言一樣唔可以太長.

3. 去唔到未 upgrade 新 BLOG 的 BLOG 友度, 有啲甚至顯示為 "沒有此用戶"!

4. 啲 spacing 好麻煩, publish 之後有啲字自己變大咗, 有時又無啦啦隔咗行.

5. "最近訪客" 同 "誰連繫著我" 係咪冇咗?!

6. 每個 POST 的 "累積瀏覽" 有啲問題, 尋日明明係 "2", 今日變咗 "0".

7. 最新的留言放在最後一頁, 要查看好麻煩.

8. 新 BLOG 係咪唔俾加自己嘢?! 我以前有個溫度表同 flag counter, 係咪冇得用?

9. 已 upgrade 超過 24 小時, 何解仲有 "資料搬移中請稍後" 個柜柜?

10. 所有 POST publish 的時間被改動過! 有啲日期變埋!!!

希望會有改進啦.  

1 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria
    2011年9月6日下午4:17
    係downgrade.
    回覆
    非典型港女
    非典型港女
    2011年9月4日下午4:50
    Ai ya...我最近 downgrade 後都搵唔到朋友...:(
    回覆
    多多
    多多
    2011年9月2日下午10:35
    仲有, 如果有人留private comment, 其他人也可看到!!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年9月3日上午1:32
    我全部 POST 都自動向後咗 7 個鐘, 呢樣嘢好困擾我呀!!! 日期都唔啱, 點叫做日誌呀! 唉...
    Rosemary Garden
    Rosemary Garden 2011年9月1日下午12:47
    我知道有樣y blog喺改進左既, 之前喺網友新版度private comment, 喺睇吾倒網友既回覆, 只可以在電郵度睇回覆內容, 後來就改善左, 希望網民啲投訴同意見都可以快啲改善啦!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年9月1日下午5:29
    其實仲有好多問題, 我最唔鍾意就係啲留言同回覆唔可以過長, 否則 show 唔到! 另外舊 POST 的時間錯晒都令我好煩惱.
    渣古全
    渣古全
    2011年8月31日上午10:04
    都不知會不會改善... ?
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年9月1日下午5:28
    唯有希望佢會改善啦.
    Jo
    Jo
    2011年8月29日下午4:43
    但我仲係未想 upgrade... 因為真係聽到唔好多過好!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年9月1日下午5:27
    我暫時都未諗到新 BLOG 有咩好處, 又不覺得有何新功能! 真係嘥氣呀!
    Sammy
    Sammy
    2011年8月28日下午9:05
    咁真係早d update好d喎
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年9月1日下午5:26
    其實冇得揀, 遲早都要轉, 不過早轉可能會順利啲.
    xxl
    xxl
    2011年8月28日下午12:39
    請往 Yahoo 小編輯做個有關升級版意見嘅問卷調查.
    http://blog.yahoo.com/yblog_hk/articles/51206
    請廣發俾d blog友, 大家做個問卷, 反影用家意見, 爭取一把表達嘅自由嘅聲音.
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年9月1日下午5:25
    希望 Yahoo 小編輯睇完真係會作出改善啦. 唔係的話, 好多人會放棄 Yahoo Blog!
    毛豆
    毛豆
    2011年8月28日上午10:19
    呢段時期真係搵食艱難呀..希望好快過去, 可以擦餐勁啦...
    我都未搬呀...去到搬左既blog友度真係唔多方便囉...睇留言/回應都唔可以一眼睇哂 , 有時留言係前,回覆去左下一頁, 煩到呢....其他加野係冇架啦...當日人數果d都係冇左..不過呢d野我一早唔理佢架啦...寫到都偷笑了,都唔明咩事要升呢d級, 又唔係好過之前...好多人索性唔再用yahoo添呀....
    我係一早將睇開既blog加左入我的最愛度,所以就算依家有冇搬既, 都一樣搵返...少左麻煩...
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年9月1日下午5:25
    我都仲未適應個新 BLOG, 真係好麻煩! 同埋我發覺搬去新 BLOG 時舊有的 POST 的時間全部唔同晒囉! 唉...
    冬日 Winter
    冬日 Winter
    2011年8月28日上午12:02
    妳日誌篇數多, 內容又多料, 就搬到有排搬.....係咁慢啦...!! Yahoo 不是 upgrade, 只是轉版面, 減功能....冇佢乎
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年9月1日下午5:23
    唉, 問題多多, 希望盡快改善啦. 好似好多人都搬咗去其他 BLOG 喇.

    回覆刪除