2012年1月7日 星期六

女人我最大

其實, 在阿聯酋生活的女子, 所得到的待遇也不錯的. 

我的親身經歷:

有一次我在巴士站等車, 巴士到站後所有人蜂擁而上. 人群中, 只有我和另一位印度人是女子. 人太多的關係, 我和她都沒法子擠上車. 突然有人從後大叫, "Lady first!" 之後所有男子迅速 "彈開," 讓我和那位女子先上車. 

又有一次, 我到杜拜巴士總站買回阿布扎比的車票, 排隊的人龍很長, 我心想, "慘喇, 排到天黑都未到我呢!" 誰知原來又有 "Lady first" 的優待, 有車站的工作人員直接領我到服務櫃檯買票, 完全不用排隊, 之後又是我第一個上車. 

我試過不只一次到超級市場買餸, 排隊付款時, 在我前面排隊的男子主動讓我先付款. 

我亦試過在醫院藥房等候取藥時, 有男士主動讓座給我. 

此外, 這裡的銀行, 郵局, 政府機構都有女士專用的服務櫃檯, 連公共交通工具都設有 "Ladies Only" 的車廂, 讓我們不用和其他陌生男子擠在一起. 

*****
今日和一位回教朋友相聚, 跟他討論有關回教女性需要披頭巾, 穿黑袍外出的  "規條."

阿聯酋的回教女子絕多數披頭巾, 穿黑袍外出, 本意是維持女性應有的尊嚴及尊重, 避免她們的身體受到異性的注視 (亦乎合我們中國人所說的 "非禮勿視"), 但其實回教並無硬性規定女士要這樣做. 

穿著黑袍與否, 視乎身處的地方, 場合及文化背景, 當然也關連到和神的關係. 簡單來說, 女性是有選擇的權利, 沒有人是被迫. 正如基督徒可籍著祈禱來拉近和神的關係, 但基督教沒有硬性規定教徒在甚麼情況下必須要祈禱, 全是自發性.   

埃及一樣是回教國家, 但不是全部女子都披頭巾, 穿黑袍; 居住在西方國家的回教徒, 為了日常生活的方便, 也不一定穿黑袍.

但在阿聯酋, 回教女子披頭巾, 穿黑袍已成了一個 social norm. 也可說是阿聯酋的回教徒比較虔誠. 

撇除宗教原因, 有人覺得披頭巾, 穿黑袍是丈夫給予妻子的保護, 有人覺得是男性對女性的歧視. 

我個人始終認為: 真心愛護你的男人, 不會希望你在外被其他陌生男人 "睇蝕."

1 則留言:

  1. QUEEN
    2012年2月20日下午4:30
    我是女人,上天賜給我的樣貌身材....不是羞恥之物....唔洗包到實!我認為我是自我個體....我喜歡穿什麼,給誰欣賞有我自由....父母可以不認同....但管不着!女人是要學會和自己的身體相處!只要不是隨街踝跑,我認為女性有權利自主的!但,一個男人可以有多於一位太太,女子被強姦還是女子的錯,恕我永遠都不能理解?但我認為入鄉隨族...是尊重別人的事....基本上,還是會尊重的!
    回覆
    rity - yc
    rity - yc
    2012年1月17日下午10:54
    我覺得披頭巾, 穿黑袍好有神秘感和被保護的感覺.
    Lady first 宜家好少聽到啦.
    回覆
    Pandora 香傭講法文
    Pandora 香傭講法文
    2012年1月17日上午4:39
    有斬腳趾避沙蟲feel....i prefer 培養正常人際關係, 正確性價值觀
    回覆
    xxl
    xxl
    2012年1月13日上午12:04
    "Lady first" 己經好少聽到. 多數聽到 " elderly first" 哈哈!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月14日下午9:27
    elderly first 當然緊要過 lady first 啦!
    Joy
    Joy
    2012年1月11日下午5:13
    我成日以為佢地呢0的國家係男尊女卑,估唔到有 lady first 既待遇.即時令人覺得心情都舒暢.香港而家太多內地人,連去廁所排隊都唔識,香港既生活己經無97前咁好.
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月14日下午9:26
    同意! 我之前都以為呢度的女性社會地位好低, 但實情又好似唔係咁差.
    島耕作
    島耕作
    2012年1月11日上午9:07
    同我所知的完全相反.
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月14日下午9:24
    哈哈! 好多 BLOG 友都咁講, 宜家講返個實情俾大家知, 睇嚟我呢篇 POST 冇寫錯.
    吸血鬼
    吸血鬼
    2012年1月11日上午1:18
    我成日以為回教地方係睇唔起女性,不過睇黎佢地係尊重女性多d. 值得欣賞!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月14日下午9:23
    我未嚟呢邊生活時都同你有一樣的睇法, 其實現實情況又唔係咁差呢!
    吸血鬼
    吸血鬼
    2012年1月10日下午7:54
    LADY FIRST响香港已經冇存在了. 我覺得呢種文化多數係西方國家先有, 好似香港呢個滿佈大陸人o既地方, 根本唔知乜叫LADY FIRST, 就連香港土生土長o既男仕我都覺得佢地冇呀~ 激氣.
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月14日下午9:23
    宜家成日睇新聞都有講大陸人啲霸道嘢, 真係好鬼激氣!
    ringo 穎翱
    ringo 穎翱
    2012年1月10日下午4:38
    只要是女方自願接受且無犯法意圖,黑袍,更惹人暇想! ^^
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月14日下午9:22
    估唔到你有另一看法!
    red_yellow
    red_yellow
    2012年1月10日下午1:40
    阿聯酋對女子的尊重,真是親身經歷才知。香港,以前是"Lady first!" ,現在漸漸沒有了。至於「虎視眈眈」,不會吧,最多偷偷望下,哈哈。沒有了女性的容貌和身影,世界會黯然無光。
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月10日下午3:55
    哈哈! 其實我想講的是, 如果一個男人真心錫你, 佢唔會想你俾其他男人睇蝕, 正如有啲老公或男朋友好介意老婆女朋友著得太性感出街. 我用虎視眈眈, 可能又誇張咗啲.
    Ants
    Ants
    2012年1月10日上午9:12
    女人真幸福.........
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月10日下午3:55
    都 OK 架, 起碼唔使排隊吖嘛.
    笨啦啦
    笨啦啦
    2012年1月9日下午7:57
    但係咁得熱又包住晒 又真係幾鬼難頂~_~
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月10日下午3:57
    其實都係架, 不過好彩夏天呢度周圍都開行冷氣!
    nana
    nana
    2012年1月9日下午6:02
    咁好的待遇... 祝你健康快樂!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月10日下午3:57
    多謝你.
    Ordman
    Ordman
    2012年1月9日下午3:23
    I can see that some of the Muslim ladies here are still fully wrapped. I think it may still depends on which country they came from.
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月15日下午4:35
    都有關係吧! 我喺香港也見過由頭包到落腳的回教女子.
    Lilo
    Lilo
    2012年1月9日上午12:17
    lucky u ^^
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月15日下午4:36
    同意! 不錯的待遇!
    冬日 Winter
    冬日 Winter
    2012年1月8日下午11:46
    注視引以為傲, 還是擔心......這就要看身處在什麼文化的國度中.....若在安全的, 有修養的文化國家中, 我會引以為傲
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月15日下午4:43
    都同意你所講. 不過我覺得如果一個男人真心錫你, 佢唔會想你俾其他男人睇蝕, 正如有啲老公或男朋友好介意老婆女朋友著得太性感出街. 但係當然如你所講, 睇下身處在邊個國家.
    Secret Rm
    Secret Rm
    2012年1月8日下午10:51
    我諗亞聯猶梗喺男多女少先會有咁既現像喇!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2012年1月16日上午4:55
    都有可能! 不過實際數字我都唔清楚呢. 我就覺得喺呢度身為女性真係唔錯.
    毛豆
    毛豆
    2012年1月8日上午11:08
    Lady first 係香港越見甚少...好多時係商場等公共場所拉開道門,會有d雄性物體極速穿過..好似趕住去死...但中環 ,尖咀等地都仲有男士保持應有既風度...
    我覺得穿黑袍好靚架..尤其淨係露2隻眼...超神秘..唔怕俾人點相呀..wakakkaaka....不過大熱天時真係咪搞....好多女人本身真係太過少布...一定程度係引人犯罪既根源...
    回覆
    Uncledan
    Uncledan
    2012年1月8日上午9:12
    In here, 穿著黑袍與否----depends on the parents and the impact of traditional parenting consequence. However, lots of children who grew up here are trying to take off t..
    回覆
    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    2012年1月8日上午4:55
    但係如果d男人見得多又唔會虎視眈眈啫.
    回覆
    ❤ 小白 ❤
    ❤ 小白 ❤
    2012年1月8日上午1:14
    哈哈!! BEAR 好有眼光 bor ^0^

    回覆刪除