2013年12月1日 星期日

大個女

上星期過了我的 30 歲生日. 真不敢相信自己已是 3 字頭的中女! 


今年的生日真特別, 總共和不同的親人/朋友慶祝了 5 次! 很難忘, 很高興! 

11 月時因為舅父結婚所以我回了香港 3 星期, 其中有一晚吃過晚飯後阿姨說買了蛋糕做甜品, 我也不以為意. 一打開蛋糕見到我的名字才知道蛋糕其實是為提早慶祝我生日而預備的! 非常驚喜! 


第二個蛋糕是來自爸爸媽媽和兩個妹妹. 


第三個蛋糕是阿布扎比的朋友和 BEAR 預備的. 那晚我們去了酒店的 "Mussels Night," 吃了好多不同煮法的青口, 好滿足! 


這個是生日正日的蛋糕. 因只有我和 BEAR 二人, 所以我們挑選一個小的就夠了. 


驚喜還有來自阿拉伯語課的老師和同學. 

老師親自做了很多不同款式的阿拉伯甜點替我慶祝生日, 很感動! 結果那堂原本是兩小時的課, 我們用了一小時來飲飲食食! 哈哈哈! 


這些印度小食是同學叫太太特別炮製的, 非常多謝! 


30歲了, 真真正正的大個女. 

希望在未來的日子, 無論在待人處事, 或其他方面我都可以成熟一點啦. 


27 則留言:

  1. Happy Birthday to You - Catherine!

    回覆刪除
  2. Happy 30 Birthday !!!
    進入人生新階段, 一定更美滿,更豐盛, 更幸福 !!!
    點解自己唔整返個蛋糕呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 承你貴言呀! 我希望自己以後唔好太大頭蝦啦!
      哈哈! 我完全冇諗過自己整蛋糕 tim! 不過都係時候預備下啲過節嘢. :D

      刪除
  3. i like the chocolate birthday cake, it is beautiful! happy 30, for ykk, a long long time ago, ha ha!

    http://ykk1929.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意個朱古力蛋糕呀! 係 mousse 來的, 好好味!

      刪除
  4. 唉....我數肉丸...我以為妳是廿四歲哩...!!

    回覆刪除
  5. Happy belated Birthday!
    阿拉伯語課係咪時時都開party架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 我上咗差不多一年, 第一次開 party 咋! :)

      刪除
  6. Happy belated birthday Catherine!! 恭喜妳踏入人生另一個精彩階段,祝健康快樂!!
    Btw, 我月底去LA啦,好興奮呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!
      WOW! 係咪會喺 LA 過埋聖誕? 玩得開心啲呀! 行開有機會幫我睇下上海有發仲喺唔喺度吖, 超懷念...

      刪除
  7. Happy birthday ~~~
    祝你身體健康,事事如意!^^

    回覆刪除
  8. 生日快樂哦,原來你先得30歲咁細個.

    回覆刪除
  9. 生日快樂呀))))) 咁多靚蛋糕真係好幸福呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀! 今年真係最多生日蛋糕的一年! :) 

      刪除
  10. 補祝生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  11. Bleated happy birthday to you this year then. :)

    I still haven't set up a new blog yet. The boys are bigger and I need to spend more time with them.

    回覆刪除