2013年12月23日 星期一

UAE 的 "潮物"

我和 BEAR 都很喜歡吃蟶子, 每次回香港, 爸爸媽媽都會請我們去吃海鮮大餐, 而蟶子是不可少的!

不過在 UAE, 朋友告訴我們很多阿拉伯人都是近年才吃蟹, 以前只吃魚和蝦這些大路海鮮, 所以蟶子這類 "潮物", 我都沒寄望在這裡可以買得到. 

直至最近, 我在家樂福的海鮮檔見到 "疑似蟶子."

二話不說, 立即拍張照片, 再即時 whatsapp 媽媽求證一下!

媽媽回覆這是名副其實的蟶子, 而且她說家樂福售賣的價錢也算合理. (約 HKD 160/KG.)

於是我就買了一包回家煮大餐! 


這裡就是約 1 公斤的蟶子. 

雖然買的不是 "游水蟶子," 但我回家將牠們浸水時, 發覺牠們還會動, 水中還有泡, 應該也算幾新鮮吧!  


當晚的豉椒炒蟶子非常惹味! 平時不吃白飯的 BEAR 竟然主動要求白飯一碗, 用豉汁佐飯. 

正式開飯前蟶子竟已被偷吃了三份之一! 

12 則留言:

  1. 呢篇23號, 竟然依家先見@@
    係求證前, 你以為係咩呢..竹簽:p
    炒得好正, 睇落都好惹味咁...偷食左1/3都好克制了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為香港見的好大隻, 又肥美嘛, 有少少分別, 所以都係求證一下好!
      今次真係煮得幾成功, 不過唔好煮得太密, 少食多滋味!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都覺得好驚喜! 仲食得好滋味!

      刪除
  3. 居然有新鮮的蟶子買....正呀 !
    妳煮的豉椒炒蟶子.....好掂呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是游水的, 但食落都好新鮮!
      真係好好味, 自己都忍唔住要讚下自己!

      刪除
  4. 賣相超靚仔啊!好叻女呢!
    我去完LA返嚟啦,仲專登去Alhambra舊址影咗張相相添!
    Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快去完快來喇?! 聽講年尾嗰排加州好凍呢!

      刪除
  5. 睇見都流口水,正呀!Happy New Year! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈! 多謝你讚賞呀! 不過都真係幾好味架!

      刪除
  6. 回覆
    1. 我第一次煮蟶子咋! 成功我都好興奮呀!

      刪除