2014年6月4日 星期三

藝術

早前和 BEAR 去藝術館逛逛,不過藝術這東西真的不是人人懂欣賞。

好像這架 Porsche 概念車,連我 9 歲的表弟看過後都大叫 "好核突!"


側面看架車好像溶溶地。。。


幾 "特別" 的藝術品都總有一個名堂。


藝術館的另一邊有一堆櫈。

有沒有想過用櫈都可以砌成一間屋?


屋裡面還有一張真的用來坐的櫈。


屋當然要有門口啦!細心看的話,就會見到所有的櫈是由一條粗繩綁起來。


這間屋是一個阿聯酋公主和一個日本人的藝術合作品!(Sheikha 是對公主,皇室女成員的稱呼。)









17 則留言:

  1. 回覆
    1. 似王子你平時影開個D喎

      刪除
    2. 哈哈哈! 下次再發掘啲 "藝術" 嘢先!

      刪除
  2. 本人以为;艺术首要一个美字。且能留有充分的想象空间。 中国传统文化的”写意“ 手法,就是最好的体现。 可能我的想法比较保守, 所以对现在的一些行为艺术是不大能理解和接受。 感觉是“搞怪大拼比”了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對! 有時看一些所謂的藝術畫, 真的令我摸不著頭腦, 太奇怪, 也看不到美之處呢!

      刪除
  3. 架波子。。。 我仲以為係彭彭o本o本車油咗紅色添! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一望時以為係用氣球之類砌出嚟, 好攪笑!

      刪除
  4. 艺术見仁見智,肥車都好特別

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知出售的話有冇人買呢...哈哈哈!

      刪除
  5. 架波子好似個麵團搓出黎既..
    先幾日都有報導用凳砌左座巴黎鐵塔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場睇架車好似塑膠, 好似氣球吹出嚟咁. LOL.

      刪除
  6. 埋凳幾特別喎,唔知要砌幾耐至砌倒呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都要一段時間呢, 要確保啲櫈唔會飛落嚟嘛....

      刪除
  7. Earthquake gives the idea of the chair house.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有可能!!! 都令我諗起之前一次呢度沙塵暴好大風, 鄰居露台啲枱櫈真係吹走晒吹埋一邊!

      刪除
  8. 用椅來堆間屋出來....都幾有趣 !
    夠通風哩 !

    回覆刪除