2010年10月18日 星期一

在 Abu Dhabi 的第一天

一訓就訓到兩點幾, 訓醒係時候去食 lunch. 酒店後面就係 MALL, 馬路都唔使過. 我地決定去嗰度逛一逛!


個 mall 叫  Al Wahda Mall, 係阿拉伯文中, Al 係 The 既意思, 所以呢個字係好多地方都會見到.


我地係 Abu Dhabi 既第一餐都係大家屬悉既 KFC 同麥當當. 價錢貴過香港, 不過一樣咁好味. 我就揀左一個阿拉伯口味既餐, 係 softbread 裡面有雞肉, 洋蔥, 蕃茄, 生菜, 加蒜味沙律醬. 味道不錯!


個餐我轉左大汽水 AED 24.
BEAR 的餐:
3件炸雞+薯條 +bun+cole slaw+汽水 AED 21.
1 AED (United Arab Emirates dirham)=2.11 HKD

1 則留言:

  1. carrie
    2010年10月25日下午10:44
    廿幾蚊一個餐.. 同香港差唔多價wor :P
    回覆

    回覆刪除