2010年10月22日 星期五

Marina Mall

星期五和六是這邊的 weekend, BEAR 放假, 我們決定今天去 Marina Mall!


Marina Mall 在一個小島上面, 由我們的酒店坐的士, AED 16. 沿途既景色非常優美, 經過好多好有特色既高樓大廈.


車經過既兩邊都係樹木, 樹木以外係沙灘. 沙灘的沙係白色, 個海真係藍色, 真係好靚. 



Mall 裡面既商店應有盡有, 有大家熟悉既的 Zara, Mango, Bossini, Giodano, IKEA, Top Shop, Foever 21, Chanel, Burberry, Louise Vuitton...



Marina Mall 最有特色的是它的觀光塔.  mall 的中間有升降機上去觀光塔. 觀光塔有coffee shop, 仲有自助餐食. 不過價錢都幾貴, 飲杯咖啡要 AED 35, 所以我地同好多其他遊客一樣, 影下相, 行一圈就離開.






這支 UAE 國旗曾經是全球最大的旗!


1 則留言:

  1. 老猪.
    2013年4月1日下午12:28
    在我的印象中. 沙漠大多在内陆地区. 但这里却紧挨着大海. 白沙.蓝海. 真是别有一番景像。 在这样的地方. 沙漠离”干“ 这个字好像远了. 我从最后一篇开起. 这样就是从头看起了. (smile)
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2013年4月1日下午4:16
    多謝你睇返我舊的 POST 呀! (big hug) 對呀, 呢度係沿海地方, 所以不太乾, 因而夏天有時候也都非常潮濕! 45 度以上的高溫, 加上潮濕, 真係好惡頂的! (cool)
    非典型港女
    非典型港女
    2011年2月14日上午4:07
    之前睇過介紹,杜拜除左有好多阿拉伯人之外,真係令人感覺唔到置身係中東!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月15日上午1:25
    係呀! 黎之前都怕呢度會好多奇怪野, 始終文化不同. 但住落, 覺得呢度都好西化! 好容易適應!

    回覆刪除