2011年2月14日 星期一

Happy Valentine's Day!

情人節, BEAR 說想食牛扒, 今早就去買新鮮牛扒!



先記記今日出街的趣事  :
話說我住的屋苑比較新, 門口沒有的士站. 要出街, 就要 CALL 的士, 不過要 5 Dhs 附加費. 好彩的話, 遇到有的士在門口落客, 可以慳 5 Dhs.

今日我出街, 就想試試運氣. 果然有的士落客! 不過司機說那個乘客只是落車買少少東西, 之後會乘原車去附近的 Golf Club. 但司機說可以載埋我, 先去 Golf Club, 再去我要去的 Al Wahda Mall. 我起初拒絕的, 不過司機一味說沒有問題, 那個乘客也說 OK, 那就算了, 橫豎我沒有蝕底.

同車的乘客是英國男人, 二人同車, 少不免會傾兩句. 閒談之間, 他竟然對我說, 他老婆是某間 local bank 的 Director, 所以他不用工作, 閒時去下 Golf Club,  浸下 Jaccuzi, 做下 GYM!  他真是太幸福了! (不過, 他不怕被人笑食 X 飯嗎?! )

英國男人下車, 我繼續我的行程. 這裡的車開得很快, 一般大路開 130+ km/hr, 上到 freeway 有時甚至開到 150+ km/hr!  所以坐車一定要佩帶安全帶! 我每次都有帶安全帶, 就是今日沒有. 真的很邪!  撞車了. 突然遇上塞車, 的士要急煞, 後面的私家車 "bomb" 一下撞到的士車尾, 我整個人撞到前面的坐位. 幸好我和司機都沒有受傷.

司機下車理論, 起初他們二人都心平氣和. 豈料突然之間傾唔掂數, 要報警! 我唯有下車.  

我見差不多到我要去的 Al Wahda Mall, 下車的地點又剛好是巴士站, 那我就乘巴士算了. 乘巴士只需 Dhs 1.

之前介紹過, Abu Dhabi 的巴士有一個 Ladies Only area. (Click) 巴士上有四個牛高馬大的男人竟然坐在 Ladies Only 的位上, 人人上車都望著他們, 但他們也 "無動於衷."  其實那時已愈來愈多人上車, 有些女士沒有位坐. 後尾連司機都看不過眼, 要開咪叫他們行開. 第一次用英語, 可能那四個人聽不懂, 沒有動靜! 再用一次阿拉伯文, 他們終於行開, 讓座給女士.

我們的晚餐 :


牛扒生熟度剛剛好 :


食完牛扒再打邊爐  (Fondue Set 是今天買的) :



至於我的禮物...驚喜! 多謝 BEAR!


希望大家和我一樣, 有個愉快的情人節.

1 則留言:

  1. 簡單女子
    2011年2月21日上午1:23
    哈! 對呀! 都唔少人叫嘉芙蓮. 不過英人的串法可能會唔同! 好似我個串法就經常給人弄錯. 是關我個串法比較旱有吧: Cathleen. 妳呢?
    原來妳在那邊才四個月, 看來妳的適應力都唔錯!
    係喎! 妳未答我Fondue是火煱的阿拉伯語嗎?
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月21日上午1:28
    我係叫Catherine, 同你唔同, 不過中文譯音都一樣. OH. Fondue 唔係阿拉伯文黎架. 我都唔知佢係英文定法文, 只知道朱古力火鍋就係叫Fondue.
    簡單女子
    簡單女子
    2011年2月21日上午12:31
    妳好! 我的英文名字的中譯本碰巧也叫嘉芙蓮! 之前在另一位嘉芙蓮護士的blog中看到妳的回應, 便來探訪妳了!
    原來你住在阿拉伯的! 在那裏多久了? 那些阿拉伯男人好無風度! 妳在那邊會否好難適應?
    嘩! 妳煮的情人節餐看起來好得喎! Fomdue就是'火煱'的阿拉伯語嗎?
    我好鍾意紫色的啊! 妳應該都是吧! 否則你老公都唔會送紫色的皮包給妳吧! 好靚啊!

    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月21日上午1:09
    HELLO! Nice to meet you! 原來都幾多人叫 嘉芙蓮 bor! 我住係阿布扎比, 係杜拜附近! 其實呢邊既生活都幾西化, 香港人過到黎應該不大問題適應! 我在呢邊先4個月, 都幾鍾意呢邊既生活呀! 不過cheap男人真係全世界周圍都有. 我同老公都好鍾意食牛扒, 所以情人節就簡單的, 煮下牛扒!
    姜太公Tiger
    姜太公Tiger
    2011年2月16日上午11:02
    幾好喎,預祝情人節快樂!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月16日下午3:58
    多謝你.
    Van仔
    Van仔
    2011年2月15日下午8:27
    多謝到訪My Blog,個很包好靚!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月16日上午2:01
    多謝. 得閒多的黎參觀丫.
    Pandora 香傭講法文
    Pandora 香傭講法文
    2011年2月15日下午7:29
    淺紫色, so romantic btw, 有後福呀
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月16日上午2:02
    YEAH! 粉色系列係我的"飛佛"!
    Rosemary Garden
    Rosemary Garden 2011年2月15日下午4:30
    Wa , 好sweet啊 , 令人羨慕
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月15日下午5:33
    嘻嘻. 簡單又開心的一天!
    Lulu-sa
    Lulu-sa
    2011年2月15日下午2:40
    開咁快, 又冇安全帶, 你冇事, 真要祈禱感恩!!!
    小心啲, 下次唔好喇!!!
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月15日下午5:36
    係呀! 真係幾好彩!
    同埋以後都一定要帶安全帶!
    非典型港女
    非典型港女
    2011年2月15日下午12:33
    你 rear-ended 之後無事掛?個的士無要你俾錢掛?
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月15日下午5:38
    好彩咩事都冇!
    嗚嗚...我初時都以為唔使俾錢呀....
    非典型港女
    非典型港女
    2011年2月15日下午12:29
    乜果度都興過情人節呀?
    回覆
    嘉芙蓮
    嘉芙蓮
    2011年2月15日下午5:41
    都興架. 不過我見係的外國人先會有的慶祝活動.... 丫, 我影左的相, 一陣POST埋先.

    回覆刪除