2013年10月13日 星期日

約旦之旅 - 1

很久之前我們就想到約旦旅遊, 但一直拖又拖! 

9 月中從香港回來就的起心肝買機票, 訂酒店, 編排行程, 終於上星期成了行, 玩了 5 日 4 夜, 流連忘返! 

我居住的阿布扎比有直航機到約旦首都 Amman, 三小時機程就到了! 

約旦首都機場是新建成的, 今年 3 月才剛啟用. 


驟眼看, 它的建築其實和我們的赤鱲角機場有點相似. 


在機場拿了出租車, 買了電話卡, 申請了 3G, 就出發到 Amman. 

有 3G 真的好方便, 可用電話作 GPS, 又可以邊行邊找餐廳! 


沿途經過的地方, 後面是密密麻麻的是住宅, 前面是農田. 


路邊有很多攤檔賣新鮮的生果蔬菜. 


有時還會見到駱駝. 


Amman 的住宅區. 大多是五六層樓高的平房. 


好長的樓梯! 住在上面的人不用去 GYM 啦, 日日走上走落已夠辛苦! 


不幸地我們遇上大塞車阻了很多時間! 

因為我們要在天黑前到達死海, 所以臨時取消了在 Amman 的幾個景點. 


大塞車下有交通警幫忙疏導交通. 留意他們的帽, 好有型! 


終於到達第一個景點, Roman Theater! 


Roman Theater 建於 2 世紀, 是羅馬帝國統治下的建設. 


觀眾席可容納 6000 人, 分開 3 部份. 

君主當然是坐最接近表演台的部份, 中間的座位是留給軍人, 山頂就是給一般平民百姓. 



樓梯旁沒有圍欄, 加上梯級很高, 上落時要好小心. 


從最高的座位遠望 Amman 的民居:


在最高的地方向下望向表演台, 我們也有腳軟的感覺! 




古時的坑渠: 


第二個要去的地方是 Mount Nebo! 若是基督徒的話, 對這個地方一定好熟悉. 


相傳摩西死後就是被葬 Mount Nebo; 




Mount Nebo 亦是聖經中所說, 可看到應許之地的地方: 



我們沒有宗教信仰, 所以對這個地方沒有太深感受. 

更吸引我們的是眼前的美景! 


在 Mount Nebo 沒有停留很久我們就要繼續上路前往死海. 


人生路不熟, 所以我們想盡量在天黑前離開山路. 


路上遇見羊群大遷移, 不知道牠們要去那裡?! 



我們又遇見駱駝: 


還有羊群和牧羊人! 


終於到達我們入住的酒店. 

酒店在死海旁, 有小路直接下死海, 所以也很方便. 


將快要天黑, 所以還未入房, 我們就急急腳去看一下死海: 

死海一帶的位置是位於海拔以下的地方. 


WOW! 


已差不多天黑, 所以浮在死海和敷死海泥的節目只好留待下一日. 

24 則留言:

  1. 雖然要取消景點,但總算趕到天黑前到嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 因為唔熟路, 唔想夜晚仲喺公路上, 一陣迷路就慘喇.

      刪除
  2. 嘩.....好大自然 feel ..!
    原來古代公元二世紀時, 已有排水渠的建築設計..!! 真想不到啊

    回覆刪除
  3. i visited Jordan two decades ago, but the snow storm blocked the way to Petra. It's still a regret to me. Longing to see your trip at Petra!

    回覆刪除
    回覆
    1. Petra 真係一個令人好難忘的地方, 你當年去唔到真係好可惜! 會唔會再計劃去一次呀? 我地今次都冇時間睇晒 Petra 所有地方, 所以若將來有機會的話, 一定會再去!

      刪除
  4. 赤鱲角機場有點相似>> 好奇,即去google一下. 個機場係咪叫Queen Alia International Airport?? 如果係, 真係同一個建築師架.
    http://www.fosterandpartners.com/projects/type/transport/#sortBy=chrono

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 就係呢個! 原來同一個建築師, 唔怪得咁似啦! 多謝你搵的資料呀!

      刪除
  5. wow...浮在死海上,好開心啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好玩架, POST 咗啲新相, 得閒來睇睇吖.

      刪除
  6. 見到駱駝同牧羊人+羊咩咩,想起小時候新界會見到黃牛同雞群,感覺好新鮮,多謝妳的分享,讓我們能安坐家中而又能做到放眼看世界!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架! 因為平時見高樓大廈多, 動物的話都只係見貓狗, 所以我地見到駱駝同羊都好興奮!
      多謝你賞面到訪呢!

      刪除
    2. 唔好客氣,我係Yblog 嘅 Dolphine, 即 Alhambra 之友呀! ^^

      刪除
    3. 哈哈!原來係你。你轉咗圖像又改咗名唔認得你 tim. :D

      刪除
  7. Yes 眼睛去旅行...好開心呢....thanks for sharing...

    回覆刪除
  8. 好靚既景色, 可以係Roman Theater 居高臨下最正...
    去到死海一定要係海面瞓下感受不沉之奇妙感啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 行到上去 Roman Theatre 真係又索氣又腳仔軟! 死海你睇咗啦, 真係好正! 一浮難忘!

      刪除