2013年9月30日 星期一

病了

上星期我病倒了...

話說某日早上醒來身體異常疲倦, 周身骨痛, 情況維持了兩日. 

到了第三日下午開始肚瀉, 瀉出來的全是水.

傍晚過後更是不停地瀉, 大約 15 分鐘就要上一次廁所, 非常可怕! 

我飲一啖水, 食少少食物都立即要上廁所, 所以後來我直頭絕飲絕食! 

其實當晚就應該去睇醫生, 但因為我太疲倦, 所以拖到之後一日才去. 

醫生說我是病毒感染, 應該和食物無關. 不過我流失了太多水份, 而且我沒飲沒食, 會出現脫水的情況, 所以建議我吊鹽水, 補充營養. 

不吊鹽水也不知道我脫水的情況有幾嚴重, 首先是針拮入血管後一滴血也沒流出, 護士說我的血液中水份不夠, 鹽水進入不了血管. 後來護士著我飲杯水, 情況就稍為改善了. 

之後十多分鐘後, 護士發現我的針口處腫起像一個乒乓波! 她說是我脫水的情況太嚴重, 以致靜脈 collapse 了, 鹽水進入不到靜脈而流出身體, 所以針口腫起來, 要馬上停止吊鹽水, 改為口服補充劑. 

不過幸好也吊了 1/3 樽鹽水, 感覺很好多, 起碼之前的疲倦都沒有了, 也開始有一點胃口.



我很快就恢復了體力, 不過卻嚇倒了媽媽!

話說我手痕將這張吊鹽水的相放在 FB, 媽媽輾轉之間看到了大為擔心! 後來我的電話沒電, 一直到幾個小時之後才開到 whatsapp, 一開全是媽媽的留言! 

媽媽知我病了, 但又無故失去聯絡所以累她嚇了一跳! 

So sorry! :( 







27 則留言:

  1. 肚瀉要多飲水架! e+好番d未呀? Get well soon.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁遲先覆, 真係唔好意思! 多謝關心呀!

      刪除
  2. 要小心保重身體,如果仲喺醫院,要小心衛生+清潔!
    Have a speedy recovery!!

    回覆刪除
  3. Take care and get well soon! 出院後要食清D一段時間呀!保重!

    回覆刪除
  4. 你呢次真係做錯哂,應該飲更多水先啱,好彩恢復得快!
    你媽咪見你仲有閒情post fb應該唔使太擔心,下次唔好乜都貼上去啦☝️

    回覆刪除
    回覆
    1. 好遲先覆你 tim.
      唉, 飲咩食咩都即痾, 真係攪到我咩都唔敢落肚. 不過今次知衰啦. 若有下次最多一路飲一路痾. :P

      刪除
  5. 嘉芙蓮....一般腸胃炎, 肚瀉都會大量流失體內汆份, 而造成虛脫...小心保重呀 !
    妳吊過鹽水後就好快無事...! good !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吊鹽水真係好有效, 基本上吊咗一陣已覺得好好多! 多謝你的關心!

      刪除
  6. 小心保重身體,祝你早日康復..^^

    回覆刪除
  7. 搵番你了....估唔到一搵番你就病病...快d好番呀~

    回覆刪除
  8. 阿女去咗無雷公咁遠, 俾著我見到幅咁既相都嚇C啦.

    回覆刪除