2014年1月2日 星期四

杜拜元旦煙花

今年大除夕我們和去年一樣, 相約了朋友去杜拜看元旦煙花.

去年很幸運地 BEAR 以及兩位朋友都在大除夕放假, 所以我們可以一早到杜拜飲飲食食逛街等睇煙花. 

今年沒這枝歌仔唱喇! 其中一位朋友在大除夕要上班, 所以我們差不多下午 5 時許才由阿布扎比出發到杜拜. 其實那時往杜拜的路已經開始多車, 不過幸好未有做成太大的交通擠塞! 

今年杜拜的元旦煙花規模寵大, 當局在海岸線沿岸 100 公里大放煙花, 誓要打破科威特於 2011 年所創下全世界最大型的煙花的紀錄! 

我們選擇在 Jumeirah Beach 落腳, 地方夠空曠又大, 可以同時看到四面八方在杜拜發放的煙花. 




這些是在人工島 The World Islands 上放的煙花!

當時在現場, 眼前水平線全是不同顏色的煙花, 真的好美麗! 連我自己都忍不住 "嘩" 了好幾聲!


煙花的 "嘭嘭" 聲, 加上人群的歡呼聲, 現場的氣氛很熱鬧! 


在我們附近有一位男子, 由頭叫到落尾, 結果我親耳聽到他聲都沙了. 太好笑! 







煙花大約凌晨一時左右放完, 如何離開海灘才是最大的難題!

我們已經在停車場待至兩時半左右才開車, 但要到 4 時多車潮才開始散, 結果我們在 5 時半回到家. 

凌晨 4 時多, 從杜拜回阿布扎比的路上還是有很多車呢! 



今年我們沒去看晨光第一線了. 還是睡覺緊要些! 

這兩張相在綱上報紙找回來的, 從高空看的煙花真的好震撼! 



11 則留言:

  1. 最終有冇破紀錄呢?
    你地揀咗有利位置,視覺一流!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀! 破咗喇!
      我地揀的位置真係一流架, 又唔逼人, 又睇得清楚!

      刪除
  2. 嘩....100公里長的海岸上放烟花...真係夠壯觀呀 !

    回覆刪除
  3. 嘩! 場煙花真係好壯觀,杜拜燒銀紙力量真係驚人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉. 之後有個笑話, 啲人話杜拜政府犯晒回教教條囉, 因為太揮霍!!!

      刪除
  4. 好靚呀 ~ 如果可以親眼睇到就好啦 ~~~

    回覆刪除