2015年12月10日 星期四

食在北京


北京都有很多好嘢食, 不過不知道是否北方人口味比較重的關係, 我覺得大部份嘢食都很咸, 吃完常常都很口渴. 

可以好肯定的是, 北京人很早就吃晚飯, 一般餐廳傍晚6時左右就開始非常多人, 受歡迎的餐廳6時過後就需要等位了. 我們試過有一次因為沒有吃午餐所以5點未到就去吃火鍋, 滿以為我們會是第一枱客人, 但原來餐廳已經有不少剛入坐的客人了. 

又試過有一次, 我們8時才去食晚飯, 那間平日繁忙時間滿座的餐廳竟然空空如也, 我們吃飯的個多小時就只得我們兩個客人, 我們進食期間侍應就已經開始準備打烊, 收拾這個收拾那個, 最後連餐廳的音樂和部份燈也關了! 嘩, 好大壓力, 好像我們阻人收工. 埋單過後這個 BEAR 還說要去洗手間, 我就叫他不要去啦, 回酒店只需5分鐘步行, 我笑說連燈都關了, 一陣職員鎖門困住我們呀! (其實那間餐廳的營業時間是到晚上10時的.) 

再說說北京的美食, 北京烤鴨少不得. 我們到了全聚德吃烤鴨, 味道不錯, 可惜鴨太肥, 肉太少, 不太合我們口味. 



地道的北京燒烤. 酒店附近有間吃燒烤的餐廳, 是一個當地人介紹我們去的, 燒雞翼好香口, 好好味! 還有羊肉串, 雞軟骨, 冬菇...


這個小食檔在王府井小吃街, 吸引大量外國人影相, 皆因它賣的小吃實在太新奇有趣了. 羊眼串你有興趣吃嗎? 



這些蠍子是還會動的! 



到北京玩, 一定少不過吃火鍋. 有一間叫呷哺呷哺 (Shabu Shabu) 的店是我最喜歡的. 吧枱形式的一人一鍋, 食物份量全是一人份, 還可以點雙拼. 平日 BEAR 要外出工作, 午餐我就通常一個人去打邊爐. 而且打邊爐就一定不怕食物太咸了! 


當地北京人說他們都很少幫襯小肥羊和小尾羊的, 這間叫海底撈的火鍋店就非常受他們歡迎. 除了湯底夠好味, 食材夠新鮮, 等位時女士們還可享用免費的修甲服務, 還有各樣棋類, 雜誌, 啤牌讓你消磨等位的時間...(亦暗示了等位通常要等好好好耐.)

麻辣鍋是好味的, 不過太辣了, 基本上我是接受不到. 


不得不推介銅鍋邊爐, 用碳燒的關係吧, 我覺得清湯也好好味! 



13 則留言:

  1. 全聚德已一早虛有其名, 好似大董好過佢好多了.大陸就係自壞招牌, 一個好有歷史既老未號但得唔到好好經營, 而搞到水準不保, 真係好可惜.
    果d銅鍋火爐真係有風味得多, 係土瓜灣有間叫"一口京味", 都係用呢類銅鍋架, 得閒可以去試下.
    d蟲串燒真係食唔落口...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖, 大董都好出名, 下次真係要試下! 全聚德好似都有百幾年歷史喇...
      原來香港都有呢啲銅鍋邊爐! 喺北京食得最滋味最開心都係呢樣.

      刪除
  2. 蠍子真係....點食得落口架 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 好恐怖. 我都唔見有人買嚟食, 但就勁多人影相!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我就視乎係咩嘢食啦...不過喺大陸都係小心啲好.

      刪除
  4. 好耐冇見你update了, 原來去咗北京...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 年頭一直忙自己嗰本書, 之後年尾又去咗北京幾個月, 所以失蹤了...:P

      刪除
  5. 一見碳燒,好關心佢啲抽氣好唔好,如果唔係就變咗密室燒炭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都有同樣嘅疑問呀, 不過見啲餐廳都係打開大門, 我諗作用就係通風.

      刪除
  6. 嗰檔串燒店賣嘅食物真係嚇到我眼都凸呀! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 好恐怖. 唔知有咩人會買羊眼串食. @@ 都係影下相算吧!

      刪除
  7. 全聚德.....唉, 在北京都不知開了幾多十間, 週圍都有, 但水準就.....慘不忍睹 !
    恐怖的小食, 我真係唔敢買來吃....!

    回覆刪除