2013年9月3日 星期二

另起爐灶

2010 年的 10 月我和 BEAR 移居至阿聯酋的阿布扎比, 那時候亦是我開始寫網誌的生涯.

一寫就寫了三年.

雖然我不是每天都有更新網誌, 有時候一星期, 甚至兩星期才有更新, 不過網誌紀錄的全是我在阿布扎比的一些生活軼事. 寫網誌的同時, 又讓我認識到一班不同背景的 BLOG 友仔; 間中有網友詢問我關於到杜拜旅遊的事; 去年我有幸接受明報副刊的訪問...這一切一切都另我覺得寫網誌是一件有趣的事, 而且為我帶來不少的滿足感.

早前看到 Y! Blog 的主頁幾個星期沒有更新, 小篇輯也沒有發新文章, 我都有了心理準備 Y! Blog 是有點問題的了. 結果上星期終於得到了 Y! Blog 將會關閉的官方消息.

不捨是有的, 畢竟 Y! Blog 陪伴了我三年.

不過, 不捨還不捨, life must go on! 我決定跟隨大部份 BLOG 友仔, 在 blogspot 另起爐灶!

再見了, Y! Blog!


41 則留言:

  1. 回覆
    1. 大家咁話!不過呢度好複雜,仲係摸索階段。

      刪除
  2. 回覆
    1. 去王子度學整走個驗證啦.

      刪除
    2. OK! 去學下先! 好多嘢都未識整呢.

      刪除
  3. 回覆
    1. HELLO! 你好勤力喎! 我要學你先得.

      刪除
  4. 好彩係其他網友度見到你張相,又見面啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又見面喇! 最醒目係你, 一早開定 blogspot! :D

      刪除
  5. This is Estima :) You should turn on the "Follow" function :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello! 好耐冇見! 等我研究下點整先.

      刪除
  6. Hi Hi....阿聯酋好想體驗嘅地方~~~Nice meet you!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有幾日我就返阿布扎比, 希望到時再同大家分享生活趣事!

      刪除
  7. hi..hi
    寫 blog 無分國界...又可新平台上見到妳啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 搵返好多 BLOG 友! 不過呢, 呢度好多嘢攪, 學你咁講, 次次 click 完都有新發現!

      刪除
  8. 回覆
    1. 我都係呀, 仲未習慣! 不過都冇得揀喇...

      刪除
  9. 我係Yahoo blog茶茶, 快d add 我. 好開心見番你.

    回覆刪除
  10. Hi,你好呀! 我在Y!Blog一直有睇你的post架, 不過都是靜心欣賞而沒有留言!但現在來到新Blog, 希望大家多啲交流啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!多謝你一直以來的支持呀!好快我就返 UAE, 到時再同大家分享多啲生活趣事!

      刪除
  11. 到 ~ !
    我砌左好耐都未砌得好個版面, 大家一齊加油 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢度好複雜, 啲 format 好煩, 我仲未適應呀!!!

      刪除
  12. 恭喜新居入伙. My new blog address is http://stw56230312.blogspot.hk/.

    回覆刪除
  13. i set up my blogspot eventually, long time no see, hope you and bear are well.

    回覆刪除