2013年9月18日 星期三

發毛

我們又回到阿布扎比喇. 

因為離開了兩個多月, 所以我和 BEAR 都有少少擔心屋企會變怎麼樣.

幸好一切如常, 雖然 BEAR 兩個月沒有交費, 但回到家還有水, 有電, 有煤! 

不過一開洗碗機, 就知 "中伏" 了!

一陣怪味傳出! 

再仔細看一下, 大部份碗碟都發了毛, 洗碗機下層的最木筷子為嚴重. 

玻璃碗, 瓷器, 玷板, 通通都有一層綠色物體蓋面, 非常惡心!  

事源回香港之前, 我特意把洗碗機的門關上, 諗住會妥當一點, 避免碗碟封塵. 

結果就是關了門, 洗碗機裡面變得又暖又濕, BEAR 笑我做了一個好好的發毛溫床! 

我怕毛菌已滲入木質, 所以扔了所有木筷子; 其餘的餐具器皿, 我人手洗了多次, 又浸了幾趟熱水, 應該可以繼續用吧!

至於那陣霉味, 開機洗了幾次終於消失. 

大教訓! 

16 則留言:

  1. 洗碗機門我唔用時唔閂架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我宜家都學精咗, 唔洗時就打開佢. :)

      刪除
  2. 你應該唔好閂門,等佢吹乾就冇問題...反而拎哂d碗筷出黎入櫃仲好...呢次係個教訓, 又學到野了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!有冇走私月餅返去呀?

      刪除
    2. 係啦, 放枱面嗰啲咩事都冇, 真係又學多樣嘢! 有走私月餅呀, 一個咁多, 不過仲未食! 哈!

      刪除
  3. 唉...原來離家出走咁耐, 是有代價.. !

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好好似我咁多手就冇事! 哈哈哈!

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝你呀! 遲咗好多先覆你 tim, 真係唔好意思. :)

      刪除
  5. 唔緊要啦!下次就唔會唔記得啦嘛!屋企有無得閂大水制?如果有,出門前閂咗就唔驚overflow.
    中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定冇下次, 扔咗好多嘢...嗚嗚...

      刪除
  6. Hi, your new home (blog) is so cozy! I love reading your blog.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 好多謝你咁講呀. 得閒多啲來啦. :D

      刪除
  7. 好耐都冇留過言, 係度留返個言報到先。yahoo id : honeybeebee32@yahoo.com.hk , 係呢度點解用唔到yahoo id 留言既?

    回覆刪除