2013年9月11日 星期三

手拉車作禮物


這架手拉車, 是 BEAR 送給一位外籍同事的禮物. 

(我和 BEAR 笑說這是水貨客的恩物.)

別小看這架不太值錢的手拉車, 同事收到後十分喜歡! 


























外籍同事兩個月前剛來到香港, 經常在街上見到有人用這架手拉車來運送大大小小的貨物, 他覺得這樣的手拉車非常有趣!

事源同事在家鄉買水果時喜歡一箱一箱的買, 但他沒有運送工具, 因此每次都是屠手搬水果回家, 令他感到非常吃力.

同事在家鄉未見過這樣的手拉車, 所以當他在香港見到這輕巧又實用的小玩意, 就很想買一架回鄉.

不過, 這樣 local 的產品, 同事在一般的購物點時代廣場, 希慎廣場, SOGO 固然買不到啦!

同事快要回鄉, 我們也準備回阿布扎比, 於是身為香港地頭蟲的 BEAR 就買了這架手拉車送給同事作紀念.

24 則留言:

  1. 可以考慮同生產商傾下UAE代理權喎! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 都諗得過喎! 話唔定可以賺返筆!

      刪除
  2. 好有心又實用既禮物, 送禮唔在乎價值, 最緊要對方0岩用 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架, 好過送埋晒啲唔等使的嘢!

      刪除
  3. 過嚟打過招呼!
    保持聯絡

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時真喺估佢唔到
      我最痛恨車腳眼手嘅拉車
      喺外國人心中是恩物

      刪除
    2. 講得好啱! 我都好痛恨呢啲手拉車, 我諗好多人都係!
      保持聯絡呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係架, 平嘢, 不過起碼知佢實會啱用嘛!

      刪除
  5. 都幾大部, 可以搬得好多箱啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢架係中 size, 可以放 25 KG! 應該夠晒. :)

      刪除
  6. 哈哈, 一架咁普通的手拉車, 在外國人眼中竟是新奇玩意, 真有趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 我都估唔到有人會咁欣賞呢架車仔!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我地在日本城買, 好似 HKD 70 咁上下.

      刪除
  8. 手拉車文化傳到海外犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知到時會唔會有人問佢架車係邊度買!

      刪除
  9. 又見啦...........人越嚟越多嘢買............手拉車變得越嚟越多人揸........

    回覆刪除