2014年1月10日 星期五

村落裡的農夫市場

每逄星期五下午, 在 Shahama 這個地方都會有個小型的農夫市場, 早幾天我和 BEAR 沒事做就專程去參觀一下! 

農夫將自己耕種的收成直接拿來賣, 少了中央分配和運輸時間, 所以這裡賣的蔬果都較超級市場的更新鮮和便宜. 

Shahama 是一個未發展的城市, 附近沒有大型超市, 所以這個農夫市場很受該市的居民歡迎. 



來買菜的有男有女, 有老有嫩, 好熱鬧! 


像香港的街市一樣, 在農夫市場, 除了蔬菜, 還有活家禽售賣, 雞, 鴨, 鵝, 乳鴿, 應有盡有. 




好可愛的小白兔, 不過這些應該是食用兔呢! 




12 則留言:

  1. 有活家禽售賣...我見有KFC o既?? KFC o既供應商??哈哈.

    回覆刪除
  2. 俾我都鐘意呢類市場多過超市,更生活化.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 同埋幫襯啲自己種菜出來賣的農民仲好啦.

      刪除
  3. 好親近大自然的市集....
    妳會劏雞嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好可惜我唔識! 唔係就可以有新鮮雞食!

      刪除
  4. 嘩! 好耐未見過活家禽巿場啦! 佢哋會唔會幫妳劏同clean up架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會呀, 要自己返屋企攪掂! 太血腥!

      刪除
  5. 好可愛的小白兔,如果是食用...很可憐呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 白雪雪, 真係好可愛架!
      好耐冇見喇! 好開心見返你呢!

      刪除
  6. 嘉芙蓮你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  7. 上星期五我都去咗, 原來D蔬菜超平同埋好新鮮, 我買咗4條大蘿蔔有4KG重只係AED5, 我又整咗蘿蔔糕啦!

    回覆刪除