2014年1月5日 星期日

在杜拜飲茶

很久以前在 Y! Blog 中提過一次我在杜拜吃中式點心自助餐, 之後久不久就有 UAE 的朋友仔, 或是從香港來玩的 Blog 友問我這個吃點心的地方. 

早幾日和朋友又去了吃一轉, 今次拍了些照片, 和大家介紹一下這地方! 

地點是 Radisson Blu Dubai Deira Creek 裡的 China Club. 

點心是任叫任食, Dhs 99 一位, (約 HKD 200) 包中國茶, 果茶, 和汽水. 

這個地方的點心不錯的, 都幾有香港的風味, 至少我和 BEAR 這兩個香港人都很喜歡到這裡吃. 

(有趣的是, 我們的埃及朋友比我們更愛吃這些點心, 很多時候都是他主動提出叫我們去飲茶!) 


點心種類很多. 當然啦, 香港慣常用豬肉做的點心, 在這裡都變成用雞肉做的. 


連點心車也有! 在香港這些點心車都已見少買少吧! 


YUMMY! 


蝦餃燒賣不可少! 


有些點心的份量很小, 幸好是任點的, 叫多多都沒所謂! 


雞肉叉燒包, 口感和味道和用豬肉做的無異! 


中式炸物也有供應, 有煎堆, 春卷, 炸蝦, 南瓜餅...


若要和香港的地道點心比較, 當然香港的較好吃啦, 款式又夠多. 

不過人在外地, 可以吃到蝦餃燒賣叉燒包這些基本點心, 我已經非常滿足!

12 則留言:

  1. 可以吃到基本點心,羨慕.

    回覆刪除
  2. 想像緊一個埃及人叫人飲茶,都幾有趣^_^
    點心車都有埋!好多自己地方既傳統竟然要係人地國家度得以維護,實在好無奈!
    相比豬肉,我反而揀雞/牛多·

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈! 次次去都係呢位埃及朋友提出架, 真係好攪笑!
      我同你一樣, 都係鍾意雞同牛多啲, 即使以前在香港都唔係特別多食豬呢.

      刪除
  3. 皇朝的點心更好吃

    回覆刪除
  4. $200 左右任食點心, 都好似幾抵......食幾籠蝦餃都唔會飽得幾多 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係可以食到好飽! 最緊要有埋甜品, 真係非常之正!

      刪除
  5. 我嘅non chinese同事又係好鍾意飲茶,不過我有時會覺得無啖好食,因為佢哋叫極都係炸蝦角、炸蝦巻、炸蝦沙律角,etc etc., lol!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈! 全部都係炸嘢! 我諗可能你的同事食唔慣蒸嘢?! :D

      刪除
  6. 真係冇諗過原來回教國家連飲茶都要遷就呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法啦. 不過食落其實雞同豬的分別又唔係好大呢!

      刪除