2014年1月28日 星期二

發現小驚喜

某日自己一個人沒事做就開車隨處走走.

漫無目的地兜呀兜竟然給我發現一個景色很美麗的地方.

若我告訴你這張照片我在某個太平洋小島拍攝你信不信?! 哈哈哈!


沿岸有不少小艇: 


也有在釣魚的人: 



海水是非常的清澈! 


之後有一天 BEAR 放假, 我就做導遊帶他看看這個地方. 

這個地方離我家不遠, 約 20 分鐘車程左右. 




時間剛剛好, 順路可以欣賞日落. 




(這篇原是 1 月份打好的, 但我竟然到今日才發現我忘記發表!)

9 則留言:

  1. 我覺得妳好似幾鍾意睇日落,或者遲D可以將影過嘅日落做一輯日落大比拼係列 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架! 特別係在阿布扎比, 因為成日都無所事事嘛! 哈哈哈!@=

      刪除
  2. 咁以後呢度會唔會成為你地常到之地呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有地方野餐架! 若果 BEAR 先生肯陪我玩...:D

      刪除
  3. 嘩....妳影到嗰太陽好靚....又大又有色彩 !
    小島風光好靚, 好岩拍拖呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為冇遮冇掩嘛, 所以睇到好大個太陽! 嗰樹冇咩人去架, 去散步就啱晒.

      刪除