2014年4月26日 星期六

她的名字 - 2

她的名字之後...

昨日上阿拉伯語課, 身旁來自愛沙尼亞的同學嘉芙蓮又叫我教她寫中文. 

今次她想學的是 "我愛你" 的中文寫法. 學寫完之後她叫我在她的 iPhone 加入中文手寫輸入法. 

同日晚上, 我在面書收到她的一個訊息...



十萬分驚喜!!! 

8 則留言:

  1. 真係好學又窩心既同學!
    咁上次嘉字多咗既筆畫你有冇幫佢糾正返呢?唔係以後佢都寫錯啦.
    2位嘉芙蓮一齊加油啦Y(^_^)Y

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好得意的同學仔. 宜家佢 keep 住學寫一啲中文字!
      個嘉字! 冇同佢講返 tim! :P

      刪除
  2. 愛心無國界....歡笑達全球 !
    嘉芙連交遊廣濶 !! 讚讚

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀! 我仲介紹埋佢聽香港啲流行曲呀!

      刪除