2014年4月30日 星期三

怪風

每堂的阿拉伯語課兩小時, 每次我都好穩陣地買三小時的泊車票, 以防有時候老師遲了下課, 被抄牌就不值啦! 

早幾星期我如常把車泊好, 買三小時的泊車票, 然後把票放在擋風玻璃的位置, 再去上課, 一切都正常到不得了. 上完課, 我竟然發覺車頭有一張違例泊車的告票, 說我沒有買泊車票! 

罰款盛惠 Dhs 200 大元.


之後我果然在擋風玻璃前找不到我買的泊車票, 再找, 竟發現我買的泊車票在車的座椅旁! 

我確實有買泊車票, 有齊證據, 當然要去理論一下啦! 

誰知去到運輸處的交通部, 職員一 scan 我的告票, 就有齊我的車被抄牌時的相. 相片有 4 至 5 張, 張張彩色, 像數極高, 全部都顯示當時泊車票沒有被放在擋風玻璃前! 無辦法抵賴! 

我問職員有沒有上訴的可能, 職員都勸我還是儘早交罰款, 起碼有個 75 折. 

後來我回想, 有可能是我關車門時太打力, 泊車票才會被吹走. 
又受了個教訓! 

7 則留言:

  1. 呢d嘢真係唯有認咗佢啦,邊有得上訴!
    有75折都算好了,下次幾大夾實佢啦-_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家次次關門後都望一望, 肉都赤埋! :(

      刪除
  2. 我見e+d車擋風玻璃有個clip架.

    回覆刪除
  3. 哎呀!最慘係無得dispute!
    Just wondering if u bought your ticket by credit card? If so, maybe u can show the stmt or receipt as proof of pymt ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇架喇. 佢知我係有買, 但冇 show 出來, 所以冇得拗. 唯有下次自己小心啲啦!

      刪除
  4. 我在杜拜坐metro 試過入錯車廂被罰款,睇完你既故事我更肯定:呢個國家欠人情味。

    回覆刪除