2014年4月11日 星期五

又平又靚

還記得我之前跟大家介紹過的村落裡的農夫市場嘛?

今日想煲個簡單的蔬菜湯, 剛巧又是星期五, 是農夫市場開檔的日子, 於是我就去了農夫市場一趟! 

上次我們只是去農夫市場看看, 沒有買餸所以沒有問價錢, 今次我買了新鮮粟米和蕃茄, 價錢真是低得令我嚇一跳! 

今日一問才知道農夫市場裡大部份的蔬菜都是 Dhs 3/1 kg! 而且全部都是即日收割, 好新鮮! 

我在農夫市場買了蕃茄和粟米各 1 kg, 總數才是 Dhs 6! (約 HKD 12) 真的好抵! 農夫市場的叔叔還幫我先去了粟米的葉和蘇, 我可以省回一個步驟! :D 



P.S. 蕃茄在超市 Dhs 12/1 kg; 粟米在超市一包兩條 Dhs 8.

17 則留言:

  1. 嘩.....即是 12港元就有 2斤新鮮疏菜.....抵到爛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉. 我以後都唔去超市買蔬菜啦! :D

      刪除
  2. 超新鮮, 你可以整下燒粟米都好正呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好提議! 下次 BBQ 可以試下先!

      刪除
    2. 如果你想起粟米粒,將枝粟米企直扶住上邊一頭,用把刀由頂貼實粟米打直切到底,輕易切出所有粒,可以留起煮時用.

      刪除
    3. Thanks 毛豆! 好方法, 咁我唔使一口咬落去咁食, 我好怕會食甩牙呀! LOL.

      刪除
  3. 你度d田地係咪全部係溫室架?

    回覆刪除
  4. D蕃茄個樣好飽滿喎,等住睇妳嘅成品相相呀! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 個個都肥嘟嘟! 粟米蕃茄湯咋! :)

      刪除
  5. 好平啊, 不過你嗰度咁熱...........................種到野咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知! 不過超市有好多本地蔬菜架! *clap clap*

      刪除
  6. 最近喺報紙見過一個「取粟米粒」器,可以將啲粒粒cut晒出嚟,好方便.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似有聽過!
      幾啱我! 因為我好怕成枝粟米咁咬!

      刪除
  7. 好抵新鮮又靚 , 香港一斤番茄$16 .

    回覆刪除