2015年7月2日 星期四

阿聯酋土製芒果

最近是芒果當造的時候, 買到的芒果又香又甜好好味!

某日和 BEAR 路過一條遠離市區的公路, 公路旁有售賣水果的小販, 於是我們把車停下去看看, 最後買了2公斤的靚芒果! 

其實這些小販也夠辛苦, 正值阿聯酋的夏天, 他們抵受40多度的室外氣溫, 在沒遮沒掩的空地上擺賣. 不過幸好也有不少路過的車停下幫襯他們! 這塊空地有時還有雪糕車擺檔的, 據聞是極香極滑的軟雪糕, 若下次再路過我一定會幫襯一下! :D 



當晚的晚餐我就弄了一個彩虹沙律, 真的紅橙黃綠藍和紫都齊! 又飽肚, 有益, 又好味. 











17 則留言:

  1. 好耐無見喇
    夏季芒果真喺當做,
    香港有好多地方產的芒果,
    但從未見過阿聯酋芒果\(^^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見!你幾好嘛?對!係阿聯酋產的芒果。味道同泰國芒有啲唔同,不過當造的真係好好味!

      刪除
  2. 好耐無見喇
    夏季芒果真喺當做,
    香港有好多地方產的芒果,
    但從未見過阿聯酋芒果\(^^)/

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我地用芒果味沙律醬,極好的配撘呢!

      刪除
  4. 好耐唔見呀 ,你好嗎?
    烈日當空擺檔, 真係辛苦, 見到一定幫襯,可以買到靚生果又可以等佢地早d回家.
    夏天食生果沙律最正呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好耐冇見,之前有啲忙。;)
      夏天真係最好食沙律,熱辣辣真係唔想食肉同熱的食物!有次食公仔麵,食完成身汗。:D

      刪除
  5. 夏日芒果當造, 你果邊天氣咁熱, D芒果一定更甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架。同埋啲芒果好快熟,唔使放米缸。

      刪除
  6. 妳最近好嗎? 好開心見到妳更新呢!

    我以為依家fasting日頭會無啖好食添 ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好好呀,不過之前有啲忙。;)謝謝你!
      係呀,宜家正值Ramadan,日頭真係冇啖好食,所以我都係留喺屋企多。不過呢啲檔都會照開,好勤力!

      刪除
  7. 兩公斤的芒果.....都唔少啊 !
    吃水果好有益....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以我地分開兩次食啦. 一次食真的太多, 濕熱.

      刪除
  8. 好耐無見啦!有無facebook呀?可以联絡联絡呀!

    回覆刪除