2015年7月3日 星期五

電飯煲

家中所用的電飯煲是差不多5年前從香港帶過來的, 用得久了, 煲裡有很多花痕, 而且"痴底"的情況很嚴重, 每次有1/3的米都是浪費了的, 所以是時候換一個新的電飯煲了! 

真想不到我走遍杜拜和阿布扎比大大小小的電器舖, 所見到的電飯煲都是非常老土的, 一點都不 smart! 在香港見到的電飯煲, 雖然體積較大也較重, 但外型真的好靚, 又多功能, 最緊要是內膽很多都是石鍋那種質料, 耐用又不會刮花的. 








這個飯煲已是我走遍多間電器舖所見最有型的一個, 價錢也非常化算! 很可惜, 最少要煮的份量為兩杯米. 家中的 BEAR 先生不愛吃飯, 所以每餐我只煮半杯或 3/4 杯, 兩杯的份量太多了! 


杜拜的韓國超市有在香港很受歡迎的 Cuckoo電飯煲, 不過同樣是要煮的份量太大, 所以還是放棄吧! 


最後我把心一橫, 買了個超小型的電飯煲, 又平又實用, AED 79 元, 慳電慳位, 還配有蒸架, 好到不得了啦! 


17 則留言:

  1. 香港依家有d電飯煲可以幾千數一個, 唔知係咪食左曉飛XXD
    但有D都可以好扁身好細, 一定有蒸架 ,又好型架 , 0岩2,3人飯, 下次返港可以買返個.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知, 點解會幾千蚊一個飯煲, 煮D飯特別好食?

      刪除
    2. 以前喺澳洲讀書,同housemate share 用喺韓國帶去嘅電飯煲,個電飯煲會講野咖! D 飯就熟時,佢會一次過好有衝勁咁噴D 水蒸氣出黎! 嗰個電飯煲煮出黎嘅飯真係特別煙軔特別香! 我敢話係我有生以來食過最好味嘅白飯~!

      所以電飯煲真係會影響D 飯嘅口感同味道咖~

      刪除
    3. 係囉。羅蘭姐嗰個過萬㖭,真係好誇張!

      刪除
    4. 我估用咩米都好大影響。

      刪除
  2. 我已經放棄用電飯煲好耐啦,家陣我係用一個有蓋既不鏽鋼兜裝住D米同水,再隔水蒸既,半個鐘就蒸好架啦,而且飯量隨意,又冇飯焦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似唔錯,蒸的話又係唔使點睇火!

      刪除
  3. 唔通阿聯酋嘅人唔鍾意用飯煲嚟煲飯,所以無新款D電飯煲揀?!

    回覆刪除
    回覆
    1. Good point 喎!我有個阿拉伯朋友,佢成日食飯,但佢話唔識用電飯煲,只識用普通煲,用明火煮。

      刪除
  4. 嘩....兩個人都係吃 3/4 杯米.....妳個杯好大過 ?
    香港買電飯煲真係有 $150 - $8500 的 ! 接近萬元的....好跨呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈! 只係普通杯, 所以你就知我地真係食好少飯! 羅蘭姐賣廣告嗰款電飯煲過萬元, 真係好誇張!!!

      刪除
  5. 想請問個電飯煲幾多Litre 吖?
    我家兩個人都好似你家食超少飯, 正物色緊小型電飯煲.
    Thanks :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello! 呢個只係0.6L, 啱晒食少飯的家庭!:D 清洗好方便tim!

      刪除
    2. 謝謝你嘉芙蓮!
      BTW, 恭喜你新書出版! 見你有數月沒有更新, 原來是忙於出書吧.

      刪除
    3. Miss 咗你呢個留言 tim, 不好意思呀! 係呀, 之前幾個月一路忙寫作, 宜家喺香港又冇咩好寫. :P 等我返去 UAE 會多啲寫返 Blog 架喇. :D

      刪除