2015年7月15日 星期三

全靠大家的支持...

時間過得真快, 我在阿聯酋生活, 不知不覺已經差不多5年了...

記得當初我和 BEAR 預計我們只會在阿聯酋逗留兩年, 結果兩年過後又兩年, 直到現在我們還未捨得離開這個地方! 

初到埗阿聯酋時我們住在酒店, 那時 BEAR 平日上班, 而我就最愛自己一個四處逛! 見到有趣新奇的事物就拍下照片, 後來我更在 Yahoo 開了一個 BLOG, 記錄一下自己在新地方的經歷. 

最初我的 BLOG 就只有我的家人瀏覽, 留言也沒多個. 但漸漸地, 我的 BLOG 多了一些讀者, 多了一些留言, 有時是問杜拜旅遊資訊, 有時是一些意見交流, 有時是對文章的回應. 每一個來自你們的留言, 每一次的交流, 都是我繼續寫 BLOG 的最大原動力! (雖然我有時都好懶 :P) 也是全靠大家的支持, 讓我曾當上了幾次的 "人氣 BLOGGER," 實在是非常多謝大家!

去年年尾, 有出版社的編輯無意瀏覽到我的 BLOG, 她問我是否有興趣寫一本關於我在阿聯酋生活趣事的書. 經過我多個月的努力, 我重新整理了一小部份的舊有文章, 再加入了不少新的題材, 一本真真正正屬於我的書終於面世了, 好興奮!

若當初沒有各位 BLOG 友的支持, 我想我的 BLOG 早就 "關門大吉" 了, 那還會等到有出書的一日


我的新書 <阿聯酋原來好好住>已在香港書展中大眾書局攤位首賣. 另外, 於今個星期六下午一時, 我將會在攤位中舉行一個小小的讀者分享會, 希望到時可以見到你們. (大眾書局攤位: D02, D16)

有空出席分享會的 BLOG 友們到時記得前來和我相認, 好讓我親口多謝你們一直以來的支持!:D


有需要事先聯絡我可 send email: mylifeuae@gmail.com 


再一次多謝大家的支持 (^.^)








20 則留言:

  1. 我支持妳......我唔來書展都會叫我女兒來買妳本書......哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩! 好開心. 多謝你先. 希望你同女女都會鍾意我的作品啦! :D

      刪除
    2. 買到了.......
      我喜歡看這類散文....唔會悶 !

      刪除
    3. 非常感謝你的支持!好開心呀!:D
      哈哈! 每篇400-500字左右,好易睇的!^.^

      刪除
    4. 我囡囡好出奇....點解我會買這本書 ? 驚訝我點解會識到個咁靚, 咁年青的作家 !!
      哈哈....

      刪除
    5. 哈哈哈!我同你在blog都識咗好多年了。

      刪除
  2. 恭喜 !!!
    寫blog最主要係你自己既堅持, 由每張相片到加入文字描述, 真係要花好多時間精力.
    再之後同blog友既互動, 彼此交流同分享從而建立一份友情, 係好難得既緣份.
    我覺得每一篇既blog文, 有blog友既留言, 再回覆,係一種最基本既禮貌.但好多人都將blog友既留言視若無睹, 咁樣俾人既感覺就好似同佢講野, 而對方唔瞅唔睬咁 ,多次之後都唔會再去留言.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯! 用最多時間就係寫文字描述, 特別係旅行嗰啲, 相又多, 又多嘢介紹. 好似你行山呀, 旅行呀嗰啲文章, 一定用咗好多時間同心機! BLOG 友之間的關係真係好奇妙, 大家未見過面, 但可能比現實中嘅朋友更清楚你平日發生嘅事!
      明白你所講的感覺, 毛豆, 証明你好在乎每一位BLOG友呢! *hug*

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘻嘻! 多謝你呀! 我同你都做咗BLOG友好多年了. :)

      刪除
  4. no wonder why you were kind of "lazy" not updating your blog. i would ask my friend 'buy your "baby" home for me'. ^_^
    Kit from Vancouver

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈!係呀,之前一直在忙書的事,冇咩寫blog, 不過宜家攪掂晒,冇籍口再懶了。
      非常多謝你支持呀!希望你喜歡我的書!^.^

      刪除
  5. 好替妳高興呀!

    我年底返香港都要支持妳呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀海豚兒! :D
      你是否回香港過新年呀?

      刪除
  6. 恭喜! 无意栽柳的意外收获。 留下了回忆也传播了在这特殊之地的生活经历。真乃大好事一桩!

    回覆刪除
  7. 恭喜! 无意栽柳的意外收获。 留下了回忆也传播了在这特殊之地的生活经历。真乃大好事一桩!

    回覆刪除