2015年7月13日 星期一

慎入!照片可能令人不安!

其實在很久之前已發現家中的植物的莖上有一些小範圍的白色物體, 起初我完全沒有在意, 以為是植物本身的正常分泌物, 但某日打理植物時, 竟然給我發現這些白色物體多了很多很多, 而且是會動的!!



再仔細看一下, 白色物體有手有腳, 有觸角! 天呀!原來那些白色物體全是蟲呀!!!



蟲真的太多太多, 而且我又不知道那些是甚麼蟲, 我真的不知道該如何處理. 面書有個群組叫 "植物的分享," 於是我馬上拍一些照片, 上網看看是否有植物達人可幫到我.

後來我知道那些白色物體是叫介殼蟲, 是對植物有嚴重傷害, 牠們是靠吸食莖的汁液為生, 慢慢地植物就會變黃, 然後枯死!

蟲真的太多了, 不幸中的大幸是未有波及我其他的植物, 花盤底也有那些白色蟲, 不過很容易就清理好. 至於這棵佈滿蟲的植物, 我把相中那株生滿蟲的扔掉了. 其餘在盤中的蟲, 我先戴上手套, 然後慢慢用舊牙刷把蟲刮下來, 再噴上辣椒水殺蟲以保萬無一失. 把泥翻一下, 其實泥中也有很多蟲, 所以整個 "捉蟲" 過程就用了幾小時.

那些蟲真的令我覺得好噁心, 而且那些蟲一大堆黏在一起的畫面一直在我腦中揮之不去. 清理完畢的下午, 我整個人都有被蟲爬上身周身痕癢的感覺, 連食飯我也覺得我在咬那些蟲.

太可怕了!

11 則留言:

  1. 嘩!!!點會聚集係一棵植物度架 ?! 超驚嚇.
    如果成盆泥度都有, 唔使再做咁多野, 燒左佢先可以根治呀 ,唔係佢仲會繼續繁殖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚...咁可能啲泥即使係冇蟲都唔用得了...

      刪除
    2. 你話泥度都有好多, 即係呢度適合佢繁殖生存, 所以一定要燒左佢先可以徹底消滅 ,掉左即係幫佢換個地方, 一樣會係度.凡係泥度都有蟲既,一定要燒, 唔好再要 ,好多蟲卵你見唔到既.

      刪除
    3. 明白了. 唉, 我仲要返咗香港, 希望我返去時未去到繁殖晒嘅地步啦. :(

      刪除
  2. 嘩.....又真係幾嚇人 !
    不過難不到妳的....妳真勇敢地用雙手去處它, 刮它......
    我就一把火燒左棵植物....算吧 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得我自己好勁, 竟然可以自己一個攪掂, 不過過程真係太驚嚇喇, 好核突!!!

      刪除
  3. 妳好勁呀, 仲咁清理佢哋,比著我一定成盤掉。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為植物係我由種子開始種的, 所以有感情, 唔捨得扔, 希望救到就救啦.

      刪除