2015年7月14日 星期二

電視來了

我和 BEAR 在阿聯酋居住了5年, 有屬於自己的家, 有自己的生活, 但很難想像我們5年以來都未看過阿聯酋的電視節目吧! 

是的! 我們真的一個本地電視節目都未看過!

這裡的電視頻道都是收費的, 通常是連家中電話線和上網服務為一個 package. 我也不記得為何5年前我們申請上網時沒有一併申請電視頻道了, 反正這5年沒有本地電視看的日子我也不見得有做成不便. 新聞嘛, 手機的新聞 apps 好像更 update; 無聊事嘛, 面書一定更多 "八卦嘢"! 

家中是有電視的, 不過我們主要連接電腦用來看香港的電視劇, "愛回家" 用來 "餸晚飯" 就最好不過! (嚴律師好有型.)

我們最近換了電視, 不知那裡挑起的筋, 我們心思思想訂閱一下本地的電視頻道! 也是很巧合地 BEAR 有日收到電訊公司的 cold call, 優惠期間只需加幾十元一個月就可收看 200 多個世界各地的頻道, 結果, 抵擋不住優惠, 而我們也終於有電視看喇!

雖說有 200 多個來自世界各地的頻道, 但著了大部份都是阿拉伯國家的頻道, 即是阿拉伯語廣播, 我的阿拉伯語還未熟練到可以用來看電視節目呢! 還有很多來自歐洲的法國台, 意大利台, 奧地利台, 德國台...這些真的用不著. 

至於我們懂的, 都有 Fox, CNN, BBC, 一些電影台, 還有大家都非常熟悉的 CCTV. 

某日開電視, 電視就正直播大清真寺裡回教徒的祈禱情況. 其實整個祈禱過程對我和 BEAR 來說都幾新鮮的, 因為我們不可以進入祈禱室, 對祈禱室裡的情況更是一無所知! 






10 則留言:

  1. 有時睇下, 可以練下聽力, 唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架!我個老師都鼓勵我地睇下阿拉伯語卡通片,話會學到更多生字!

      刪除
  2. 睇多些電視, 融入亞拉伯世界 ! 都好喎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲歌舞片,雖然唔知佢講咩,但都幾好睇的。

      刪除
  3. o係酒店如果有世界各地的頻道我都睇吓架. 最大發現係伊朗原來有女演員。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時睇佢地外國啲MTV真係好攬笑架, 好老土, 來來去去都係啲人行下, 夾下口型! 同香港嗰啲差好遠!

      刪除
  4. 太多都係冇可能全部睇哂 , 始終最後係揀幾個黎睇, 就好似香港既收費台, 我地都係睇果幾個.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得啱, 其實我地來來去去都係睇嗰幾個新聞台, 電影台, 語言所限. 雖然好多人都鬧爆TBB, 但如果呢度電視收得到我真係會超開心. 哈哈哈!

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀 EE! 你幾好嘛! 好似有啲以前的 BLOG 友都冇再寫 BLOG lu.

      刪除