2015年7月19日 星期日

圓滿結束

在昨日,我的新書《阿聯酋原來好好住》分享會圓滿結束了!

多謝專程來支持我的家人和朋友、多謝前來相認的blog友、多謝現場停低聽我講嘢的每一位、更加多謝編輯Joyce一直以來的幫忙!

第一次在書展對住這麼多人講嘢,真的好緊張。不過幸好現場讀者的反應還不錯,有問有答,舒緩一下我緊張的情緒。:D 


25 則留言:

  1. 恭喜有智慧的靚靚女作家啊!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Lol. 過獎了。其實要多謝大家的支持呢!:D

      刪除
  2. 我囡囡幫我買左妳本新書.......印刷精美, 好落本出書啊 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊,全彩色,有好多相架。enjoy! :)Btw, 我初時都估唔到出版社會用全彩色咁落本架,我仲問過係咪只用黑白。:)))

      刪除
  3. 再次恭喜 !!!
    因為我唔去書展 , 但搵左好幾間書店都冇, 你既書會係邊幾間書店有售架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常多謝支持呀毛豆!好開心呀!(^.^) 我的書要完咗書展,出面的書局先有呀。辛苦你走了幾趟!:D

      刪除
    2. 唔好咁講.我都係行經商場書店就入去睇下.
      原來要書展完先再書店, 點解唔同步呢 ! 我地始終支持書店多過書展 .
      我有鄰居小盆友會去書展,我已叫佢幫我買 ^^

      刪除
    3. 我都唔知點解啊。不過書展新書有8折,好抵!:D

      刪除
  4. 好開心係書展見到你,真人又靚女講野又淡定.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我知你係邊個!令你見笑喇,其實當日我真係緊張到不得了。:D 再次多謝你呀!^.^

      刪除
  5. 閱讀報告 :
    尋晚小盆友書展返黎, 7點幾書到手, 窩係梳化一口氣睇哂^^
    好多篇都好有親切感(你明我講咩 ^0^), 仲諗返好多當時既回應...hahahaa~~~
    20頁, "Dirham初接觸", "發"定貨幣, 係咪應為"法"定?
    106頁, "重口味",thyme, 雖然佢都係叫麝香草, 但通常都叫百里香.而麝香(musk), 係完全另一樣野黎, 多用於製藥,如"麝香虎骨膏", 又或製香水等.好少用於烹飪.
    一攞上手就好鐘意封面既印刷, 尤其米白色部份粒粒既質地, 好有摸住沙既感覺, 呢個係好好既概念 !!!
    太少啦, 好唔夠喉 ! 希望你再累積及挖掘更多當地既生活百態及文化,傳統習俗, 好快再有第二本 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁呀毛豆!*clap clap* 謝謝你的意見,仲俾你搵到一個錯字同香草用錯中文譯名。如果有幸印第二版的話,我會叫他們改返。係呀,你係我最初期認識的blog友之一,所以會覺得親切感多啲。:P 哈哈

      刪除
  6. 恭喜你呀 ! 依家先知, 錯過左 tim ... T^T
    一陣就去書局搵先得 ... :)

    回覆刪除
  7. :D 多謝支持呀!你來過阿聯酋玩,睇呢本書一定會有親切感。
    最近幾好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暑假好忙, 因為小朋友太得閒 ... 日日要陪玩 ... XD
      本書尋晚到手, 一口氣睇左一半 ... 呀女見我小有咁專心睇書好好奇, hou 我去洗手間拎黎睇 ... 睇到 "唔准扮 man" ... 覺得好有趣, 叫我睇完借佢 ... ^o^
      一邊睇一邊諗返個 trip ... 8 日真係好唔夠, 太多野未睇 / 玩 / 食 ... 希望有機會再去, 留耐 d 就好啦 ... :p

      刪除
    2. 我 blog 轉左私人, send 左邀請去你 gmail, 有時間歡迎參觀 :)

      刪除
    3. 好開心你買咗我本書呀!! 非常多謝你的支持! 也很多謝你女女捧場呀! :D
      有機會再來 UAE 玩吖, 近一兩年多咗好多新景點, 包你地喜歡! 暑假又就嚟完了, 到時你又忙兩個女女返學了. OK, 謝謝你! 我轉頭 check email先. :)

      刪除
    4. 法拉利世界旁的水上樂園我好想去, 你跑步果個賽車場又好想去, 上次去法拉利世界又唔夠時間玩, atlantis 又未玩夠, 沙漠又想再住, 杜拜舊區又未行 ..... 睇怕半個月都唔夠用 ... XD

      刪除
  8. 你好勁呀出埋書!我對阿聯酋呢個帶點神秘的國家都好有興趣呢!

    回覆刪除
  9. 你好勁呀出埋書!我對阿聯酋呢個帶點神秘的國家都好有興趣呢!

    回覆刪除